Saturday 21 January 2012

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




erm.da lame x update blog nie.bz la awl2 msuk kolej nie.kelas plak full gler.rumah swa plak jauh,hrp2 brat bdan leh trun la jln jauh2 kan.hehehehe..(dop baik aku ni merungut..astafirullahalazim..)erm..umur da pun mningkat.sedar x sedar thun ni umur aku da mningkat lgi.skejap je msa tu brlalu kan.org kate dunia akhir zaman i,masa brlalu dn cpat,smpai kite pun x sedar..tgok2 da mlm,tgok2 da pgi.alhamdulilah,syukur kepada ilahi,kerana msih lagi pnjngkan umur aku untuk meneruskan hidup ni dan menikmati hari2 brsama ngn org trsyg.(fmily dan kwn2 lah.hehehe)..erm..hri nie kije au tdow je.mklumlah,nk qada blik tdow yg lpas2.eheheh.al-mklumlah klas kol 8 and then hbs kol 5 jew.ltih hnya uhan yg taw.mlm nie aku duk bca blog farah lee.kalu korang nk follow,klik la blog nie..http://farahinlee.blogspot.com best la bca blog dye nie.byk bleh kita blajar dan ambil iktibar.ya allah.kau bglah aku ptunjuk dan hidayah mu.supaya aku x lalai di ats dunia ni.Ya Allah, peliharalah hatiku, jangan biar ia dikotori lagi.Ya Allah, teguhkanlah pendirianku, jadikanlah diriku pemberi petunjuk yang selalu mendapat petunjuk'.aminnnn..


p/s :Ya Allah, cahaya kemerahan itu (pada matahari) menandakan siang akan menutupi tirainya. Malam akan menjelma. Engkau menjadikan malam itu ditemani kegelapan. Aku bermohon kepadaMu ya Allah, janganlah Engkau gelapkan hatiku sepertimana kegelapan pada malam, sehinggakan aku lalai dari mengingatiMu (bangun malam untuk beribadah)'.HIDAYAH perlu dicari, bukan dinanti.copy n paste http://farahinlee.blogspot.com







No comments:

Post a Comment