Saturday 9 June 2012

KeSePiaN......:-(

salam..:-)...erm tetiba jer rasa sunyi sngat,kenapa erk...entah lah badan..uhuhu..kat umah semua dah balik.cuti sekolah kan dah habis,so anak buah semua dah ke lokasi masing..kalau x masa nie,bising teramat sangat la dalam umah ni,tapi hari ni,dengar keyboard aku je bunyi.heheheh..tiba2 rindu kat anan buah pulak.ye lah..time mcm ni,susah betul dieorag ni nak mandi,nak solat.mesti kena naik suara dulu,baru lah nak bergerak.biasa lah,budak2 kan.aku dulu lebih kurang macam tu jugak.kalau sebut makan,mesti aku lah orang yang pertama sampai kat dapur tu,hahhaha.sebab tu la badan ni sihat je memanjang.uhuhu..erm..raya pulak lah boleh jumpa anak buah aku pulak nampaknya.tinggal aku dengan mak n ayah aku je kat umah.sunyi sepi dah umah ni.tetiba je rasa macam sedih.uhuhu.pe la aku ni...

No comments:

Post a Comment